Maak fans van je klanten!

Published by alseenleeuw on

Wie goed doet, die goed ontmoet

In het ondernemen help je mensen problemen oplossen met iets waar jij heel goed in bent. Door de verwachting van je klant te overtreffen krijg je heel veel terug; energie, motivatie én het bespaart veel geld aan marketing.

Maak van je klanten je fans, zodat ze terug willen keren én enthousiast mond tot mond reclame voor je willen maken, dat is immers niet voor niks de meest succesvolle reclame.

Gratis reclame voor je bedrijf

Een tijdje terug was ik op zoek naar een nieuwe accountant, als je op Google begint te zoeken zie je door de bomen het bos niet meer dus voor wie kies je? Toen mijn broer vervolgens heel enthousiast over zijn accountant sprak, over de service en inzet die hij leverde en hoe hij meedacht per persoonlijke situatie was de kogel door de kerk. Als iemand die we vertrouwen reclame maakt voor iemand zonder er zelf iets aan te hebben dan voelt het goed en gaan we daarvoor. En inderdaad, ook ik ben tevreden door de buitengewoon goede en snelle service dus zal zeker weer reclame maken voor hem als iemand een accountant zoekt.

En precies dat is wat je onderneming nodig heeft, dat je klanten zó enthousiast over je zijn dat zij de marketing voor je doen. Als trainer van ruiters heb ik al jarenlang een hele stabiele groep leerlingen en in de tijd dat ik paarden trainde voor hun eigenaren had ik altijd een wachtlijst van meer dan 2 jaar. Allemaal zonder dat ik zelf een euro uit hoefde te geven aan advertenties. Mijn klanten waren tevreden en namen het reclame maken van mij over. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen heb ik samengevat in deze online training. Scheelt jou een boel tijd, tijd die je weer mooi in andere dingen kunt steken.

cheerful young women with shopping bags taking selfie on street

Wat ga je leren?

delighted black female barista serving coffee in cup in cafe

Waarom je ideale klant zo belangrijk is

Voor wie doe jij altijd net even iets meer moeite? Juist, voor mensen die je leuk vind.

delighted female friends with laptop and smartphone

Slim omgaan met de verwachting van de klant

Wat is jouw laatste goede herinnering aan een klantenservice? Waarschijnlijk die wat iets extra’s of iets onverwachts deed.

man in black crew neck t shirt and white pants sitting on concrete floor

Wie goed doet, die goed ontmoet

Persoonlijk geloof ik daar echt in, de kracht van geven én ontvangen. Meer geven levert uiteindelijk ook meer op.

Ontmoet Solvej

Wil je weten met wie je te maken hebt? Liever eerst een persoonlijk gesprek of heb je nog vragen over de training? Wellicht wil je direct liever persoonlijke begeleiding? Mail, bel of app me en ik sta je graag te woord!

COMING REALLY SOON!!

Waarom is je ideale klant zo belangrijk?
Categories: